رشد نظامی در تمام ابعاد یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران رشد نظامی در تمام ابعاد است.
کد خبر: ۹۵۷۸۳۷۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از قوچان، حجت‌الاسلام باقری در آیین یادواره شهدای روستای فیروزآباد بخش مرکزی شهرستان قوچان که به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ناحیه مقاومت بسیج قوچان و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج این روستا، دهیاری و شورای اسلامی شهر، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و اهالی روستای فیروزآباد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران رشد نظامی در تمام ابعاد بوده باوجوداینکه در تمام این زمینه‌ها تحریم بودیم. علاوه بر رشد نظامی، در زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، پزشکی و... نیز رشد و پیشرفت داشته‌ایم.

 وی افزود: در نظام شاهنشاهی مردم دخالتی در امور نداشتند؛ اما بعد از انقلاب مردم در تمام زمینه‌ها دخالت دارند از جمله انتخاب رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر و روستا و از همه مهم‌تر حتی در انتخاب رهبری نیز نقش دارند و مردم ما امروز عزتمند هستند.

 در ادامه سرهنگ پاسدار مرتضی نظری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قوچان ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران حاصل نشد مگر اینکه مردم در صحنه بودند و ایستادگی کردند امروز هم نیاز به حضور در صحنهٔ همه مردم است.

 وی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو را دو فرصت و رویداد مهم برشمرد و عنوان کرد: با حضور همگانی این یوم ا... را پرشکوه‌تر کنیم و نیز در انتخابات اسفندماه علاوه بر اینکه خودمان شرکت می‌کنیم دیگران راهم مشارکت خواهیم داد تا نظام بیمه شود.

 در پایان از خانواده ۵ شهید این روستا با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار